989177140659+
ایتالیایی ها آماده حضور در صنعت پتروشیمی ایران هستند


: 2626

معاون بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا از آمادگی شرکت‎های ایتالیایی برای سرمایه‎گذاری در صنعت پتروشیمی ایران خبر داد.

معاون بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا از آمادگی شرکت‎های ایتالیایی برای سرمایه‎گذاری در صنعت پتروشیمی ایران خبر داد.
تونی کورادینی در گفت‎و‎گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: صنایع نفت و گاز ایران و ایتالیا پیوندی دیرینه و محکم دارند به طوری که دو پالایشگاه در ایتالیا براساس استفاده از نفت خام ایران طراحی شده و مشتری شرکت ملی نفت ایران است.
وی افزود: با توجه به اجرایی شدن برجام تا کنون ده‎ها تن از فعالان اقتصادی ایتالیا در قالب هیات‎های مختلف وارد ایران شده‎اند و پیش‎بینی می‎شود با توجه به جذابیت‎های موجود در صنعت نفت و گاز ایران و بازار بزرگ آن همکاری‎های قوی‎تری بین شرکت‎های بزرگ ایرانی و ایتالیایی شکل گیرد.

معاون بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا با اشاره به جذابیت‎های موجود برای سرمایه‎گذاری شرکت‎های ایتالیایی در صنایع پتروشیمی ایران گفت: برخی سرمایه‎گذاران ایتالیایی در روزهای آغازین برجام به اشتباه گمان می‎کردند که می‎توانند در ایران به فروش محصولات خود بپردازند اما رفته رفته متوجه شدند اقتصاد ایران تشنه سرمایه‎گذاری است که در این میان صنعت پتروشیمی ایران به عنوان یکی از پیشران‎های رشد اقتصادی، جای زیادی برای توسعه و سرمایه‎گذاری دارد.
کورادینی افزود: علاوه بر تمایل شرکت‎های ایتالیایی به سرمایه‎گذاری در صنعت پتروشیمی این آمادگی وجود دارد که برخی شرکت‎ها نیز در صنایع کوچک و متوسط پایین دستی نفت و گاز در قالب‎های مختلف اقدام به سرمایه‎گذاری کنند و در این زمینه با طرف ایرانی خود همکاری‎شان را توسعه دهند.

وی افزود: ایتالیا در صنایع کوچک و متوسط صاحب فناوری است و شرکت‎هایی ایتالیایی تمایل دارند که در زمینه فروش تجهیزات و سرمایه‎گذاری در این صنعت، وارد مذاکره با ایرانی‎ها شوند.
معاون بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا افزود: همچنین در زمینه تولید و تجهیز ماشین‎آلات صنعتی این توانایی در میان شرکت‎های ایتالیایی وجود دارد تا نوسازی برخی صنایع نفتی ایران را آغاز کنند و ماشین‎آلات صنعتی را با شرایط ویژه در اختیار طرف ایرانی قرار دهند.

کورادینی تصریح کرد: ایتالیایی‎ها در زمینه توسعه صنایع کوچک و متوسط ایران نقش پررنگی دارند و قادرند تا با توجه به شباهت‎های فرهنگی و تکنولوژیکی با ایران، حضور پررنگ‎تری در صنایع کوچک و متوسط پایین دستی نفت و گاز داشته باشند.
وی افزود: ایتالیا پس از آلمان دومین شریک بزرگ تجاری ایران است و به نظر می‎رسد همکاری این دو کشور در زمینه صنعت پتروشیمی دور از دسترس نباشد زیرا شرکت‎های ایتالیایی هم قادرند تا در زمینه ماشین‎آلات و هم در زمینه تولید مشارکتی، ایران را یاری کنند.

معاون بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا گفت: شرکت‎های ایتالیایی خواهان نفت خام ایران هستند و تلاش می‎کنند تا با اجرایی شدن برجام و از طریق برخی بانک‎های کوچک بتوانند نقل و انتقالات پولی را با ایران انجام دهند.
کواردینی تصریح کرد: این تمایل نیز در میان شرکت‎های ایتالیایی وجود دارد تا در تجهیز پالایشگاه‎های ایران بکوشند و بتوانند دانش فنی خود را در اختیار طرف ایرانی قرار دهند.

 

آدرس ارتباطی ما

آدرس دفتر: شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، کوچه 8 علامه امینی، پلاک 8 - کد پستی: 7189836916

آدرس کارخانه: شیراز، شهرک صنعتی بزرگ، میدان اول، بلوار نوبنیاد، خیابان 2400، سمت چپ، درب پنجم - کد پستی: 7158166761

تلفن / فکس: 36208084-71-98+ , 36223514-71-98+

همراه: 989177140659+

ایمیل: info@namdarafzar.com

namdar afzar

شرکت نامدار افزار صنعت پارسیان

نماینده رسمی و انحصاری محصولات شرکت میکروتم ایتالیا در ایران

 

مکانیکال سیل

 مکانیکال سیل، فروش مکانیکال سیل، مکانیکال سیل های صنعتی