989177140659+

مکانیکال سیل ها یا آب بندهای مکانیکی (Mechanical Seals) یک وسیله مکانیکی هستند که در پمپ ها و کمپرسور ها مورد استفاده قرار می گیرند. می توان عنوان کرد که مکانیکال سیل ها یکی از حساس ترین و حیاتی ترین اجزاء پمپ ها می باشند که در صورت انتخاب و نصب صحیح، شناخت اصول کار و بهره برداری مناسب، می توانند برای مدت زیادی بدون هیچ گونه مشکلی و با کمترین هزینه تعمیراتی، کارایی مناسبی داشته باشند.

پمپ های دوار که جابجایی مایعات را بر عهده دارند، معمولاً در قسمت خروجی مایع با فشاری بیشتر از فشار اتمسفر و در محل ورودی مایع به پمپ، با فشاری کمتر از فشار اتمسفر کار می کنند. در هر دو حالت، برای کنترل نشتی مایع از محل ورودی شافت به محفظه پمپ، لازم است که وسیله ای این عمل را به انجام رساند ؛ سیل های مکانیکی، این وظیفه را برعهده دارند. سیل های مکانیکی متناسب با نوع پمپ و طراحی آنها انواع مختلفی دارند.

شرکت میکروتم مکانیکال سیل ایتالیا (Microtem Mechanical Seal) یکی از سازندگان موفق و با کیفیت مکانیکال سیل ها در کشور ایتالیا می باشد که آب بندهای مکانیکی خود را به اکثر سازندگان پمپ ها و کمپرسورها و صنایع قایق سازی ایتالیایی و اروپایی عرضه می نماید. میکروتم سیل های خود را مطابق استانداردهای مختلف از جمله   API-682 و  EN 12756می سازد.

مکانیکال سیل های میکروتم در رنج وسیعی از ترکیب متریال ها (سیلیکون کرباید، تنگستن کرباید، آلمینیوم اکساید (سرامیک)، کربن گرافیت، استنلس استیل، PEEK  و غیره) و با سایزهای مختلف در انواع زیر تولید می شوند: شرکت نامدار افزار صنعت پارسیان نماینده رسمی و انحصاری شرکت میکروتم ایتالیا در ایران می باشد و آماده ارائه خدمات به صنایع مختلف در خصوص تأمین تمامی مکانیکال سیل های تولیدی این شرکت می باشد. 

مکانیکال سیل، فروش مکانیکال سیل، مکانیکال سیل پمپ، آب بندی مکانیکی

آدرس ارتباطی ما

آدرس دفتر: شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، کوچه 8 علامه امینی، پلاک 8 - کد پستی: 7189836916

آدرس کارخانه: شیراز، شهرک صنعتی بزرگ، میدان اول، بلوار نوبنیاد، خیابان 2400، سمت چپ، درب پنجم - کد پستی: 7158166761

تلفن / فکس: 36208084-71-98+ , 36223514-71-98+

همراه: 989177140659+

ایمیل: info@namdarafzar.com

namdar afzar

شرکت نامدار افزار صنعت پارسیان

نماینده رسمی و انحصاری محصولات شرکت میکروتم ایتالیا در ایران

 

مکانیکال سیل

 مکانیکال سیل، فروش مکانیکال سیل، مکانیکال سیل های صنعتی